zaterdag 23 juli 2011

Studio Zilver vanaf September in HETCentrum Confiance!!

Met ingang van September 2011 werk ik 2 dagen per week in HETCentrum Confiance. Ik ben erg blij met de mogelijkheid van een externe praktijkruimte omdat ik daarmee mijn werktijden uit kan breiden. De sfeervolle ambiance, de professionele uitstraling van het centrum en de samenwerking met collega's maken me dan ook erg blij! Ik verheug me enorm op de samenwerking met een stevig platform van mensen met passies en talenten waaraan ik graag mijn bijdrage lever.

Mijn werkdagen bij HETCentrum Confiance zijn op dinsdag, woensdagavond (Yoga), en vrijdag.
Locatie;
HETCentrum Confiance
Kochstraat 1-3
Groningen

Voor verder informatie verwijs ik graag naar mijn website http://www.studiozilver.com/ of kun je me natuurlijk altijd bellen. 06144-27810

Graag tot ziens bij Studio Zilver!

Groetjes,
Karin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten